יום שבת, 20 בפברואר 2016

האביב הגיע לדיסקוס!

חיברתי לי דיסקוס לבלוג. עכשיו אני יכול לקלל אתכם, לשלוח לכם במייל, למחוק ולהגיד שזה לא אני. 

שוב מתחיל השבוע ולא בא לי שהוא יתחיל. נמאס לי מהחיים המשוגעים האלה. עבודה בית עבודה בית. כל החברים שלי חיים ככה ולאט לאט אנחנו מאבדים את הקשר בינינו כי אין זמן להיפגש ולהתעדכן. גם כשמישהו מרים כפפה ומארגן מפגש זה אף פעם לא בהרכב מלא. אצל אחד הילד חולה, אחר בעצמו חולה, אחר צריך למחרת לקום מוקדם לעבודה. שמישהו יעצור את העולם, אני רוצה לרדת. 

הועד הגיע היום לאסוף כסף לטכנאי של המעלית. הגיע מוקדם בבוקר לבוש בפיג'מה עם ג'ירפות קטנות ובלונים. אמרתי לו שאני לא נותן לו שקל כי אני בטוח שהוא יבזבז את הכל על ממתקים. הוא נשבע לי שיש לו סכרת מכל הדיירים ושכולם מושכים אותו באף. מבטיחים מחר מחר ואף אחד לא מוכן לשלם. אולי יתפטר ונעשה תורנות שנה שנה. כל שנה משפחה אחרת תהיה בוועד. שנבין עד כמה זה מתסכל. אם זה מה שיקרה אנחנו נעבור דירה. אין סיכוי שאני אתרוצץ בין כולם כמו קבצן ואתחנן שישלמו. מי שלא ישלם, יקבל מעטפה עם מוקש כלבים בתיבת הדואר. כנראה אין לי את הכישורים המתאימים. 

שיהיה לכולם שבוע פיצוץ, ותשתדלו לא לדקור אף אחד ולא להידקר כי מסוכן שם בחוץ!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה